Ledig rolle som Klubbkoordinator

Er du eller noen du kjenner interessert i å gjøre en innsats som klubbkoordinator i SIK?

Typiske oppgaver for klubbens koordinator:

• Vedlikeholde og oppdatere klubbens medlemsregister
    • Fakturere og kreve inn medlemskontingenter i januar/februar hvert år.
    • Oppdatere laglister i håndball- og fotballavdelingen i forkant av sesongstart.
    • Søke om momskompensasjon til klubben og utføre pålagt klubbrapportering til Norges
      Idrettsforbund.
    • Sjekke klubbens mail og videresende informasjon/henvendelser til rette vedkommende.
    • Bestille pokaler og premier for avdelingene.
    • Sette opp hjemme og borte kamper
    • Påmeldinger til turnering /cuper

Vervet innebærer i stor grad innebærer dugnadsinnsats, og flere av oppgavene utføres innen gitte frister. Arbeidsoppgavene kan bli endret i tråd med klubbens behov og etter dialog mellom klubb og klubbkoordinator.

Du må være kyndig på data, punktlig og effektiv.

Spørsmål rettes til Kai Inge Holthe-Seim, mobil 99 11 33 06. Søknad sendes per mail innen 07.07.2023 til Sokndal IK v/styreleder Kai Inge Holthe-Seim, epost: kihs@dabb.no