Tap for rekrutteringslaget mot Eiger 3

Rekrutteringslaget spilte mot Eiger 3 tirsdag kveld. Kampen startet med spill som bølget litt fram og tilbake mellom lagene. Eiger fikk en tidlig scoring og ledet dermed 1-0. Sik reduserte til 1-1 like før pause ved Piotrek Kowalik etter en fin pasning fra Jørgen Midtbø. I pausen fikk laget beskjed om å være mer aggressive framover og prøve å slå baller i bakrommet siden Eiger sine spillere var teknisk bedre enn Sik. Sik hadde med fullt mannskap 18 spillere og kunne dermed bytte ofte. Etter en forsvarstabbe av Sik gikk Eiger opp i 2-1 ledelse og dessverre litt sener i kampen opp til 3-1 etter et noe unødvendig straffe. På slutte av kampen tok Sik mer føring i kampen og kunne med litt mer flaks redusert ledelsen av Eiger. Piotrek Kowalik hadde et raid opp siden som endte med at han ble tildelt straffe som Simen Paulsen Løvås satte i mål. Til tross for flere sjangser til Sik i sluttminuttene lykkes ikke laget med å score flere mål og det ble dermed tap 2-3. Det var synd for det var god laginnsats i denne kampen. Neste kamp er på bortebane mot Hognestad 6 juni. Siste kamp før ferien går mot Orstad 13 juni.