3-3 mot Hognestad for Sik sitt rekrutteringslag

Rekrutteringslaget spilte på bortebane tirsdag mot Hognestad. Dessverre var dommeren meget svak og ga hjemmelaget en ufortjent straffe og et 10 meter offside mål. Derfor endte kampen 3-3 til slutt selv om Sik faktisk ledet 2-1 til pause og senere 3-1. Målscorer for Sik var Espen Eia med to fine mål på straffe og Kevin Mydland som scoret etter litt klabb og babb der ballen var i en motstander før den gikk i mål. Alle som var med på denne kampen gjorde en god innsats for laget. Flere spilte på uvante plasser. Thomas Hegdal voktet buret på en glimrende måte siden 10 klassingene var hjemme og leste til muntlig eksamen. Neste kamp er borte mot Orstad førstkommende tirsdag. Så er det ferie og forhåpentligvis flere god hjemmekamper til høsten.