A-laget avsluttet sesongen med seier i lokaloppgjøret mot Hellvik

Hellvik – Sokndal 1-5

5.divisjon

Mål: 0-1 Anders Magne Hadland, 0-2 Inge Andreas Pettersen, 0-3 Anders Magne Hadland, 0-4 Inge Andreas Pettersen, 4-1, 5-1 Christer Mathiesen

SIK tok ledelsen allerede i først spilleminutt og satte en god støkk i Hellvik. Første omgang var jevn, men SIK var effektive med sjansene sine mens Hellvik sløset bort sine muligheter. Andre omgang gikk Hellvik tomme og SIK var klart best. Som alltid spilte Hellvik godt over grensen for hva som burde aksepteres og kampen var dermed amper og med en solid dose gule kort – som vanlig mot Hellvik.

Laget:

Jone Mathiesen, Glenn Christian Landmark, Thomas Åvedal, Simen Løvås, Christer Mathiesen, Jon Terje Omdal, Jone Mysing, Sveinung Rosland, Inge Andreas Pettersen, Erlend Støle, Anders Magne Hadland,

Innbyttere: William Stene, Thomas Hegdal, Kevin Mydland

Det ble laget en meget god video med høydepunktene av kampen. Link nederst.